נבחרנו להיות 1 מ-5 בתי התוכנה המומלצים בישראל!

Globalbit / אפליקציות / הצלחות / פיתוח אפליקציות




Globalbit




Startisrael.co.il בחרה בגלובלביט כ-1 מ-5 בתי התוכנה המומלצים בישראל.

ראו כתבה מהאתר שלהם:

מי:

Globalbit, חברה לפיתוח אפליקציות שהוקמה על ידי סשה פלדמן וואדים פאינשטיין, שניהם בעלי ניסיון של כ-20 שנים בתחום פיתוח תכנה ורקורד של הצלחת מאות פרוייקטים בהובלתם.

מה:

Globalbit היא one-stop-shop לכל צרכי המובייל, בין אם אלו אפליקציות לסמארטפון, יישומי ענן לאייפד, או פתרונות ל- Desktop.

ב-Globalbit יתחילו מהבנת הצורך העסקי והמטרות אותם מעוניינים להשיג הלקוחות באמצעות האפליקציה שיפתחו עבורם. לאחר בניית פרופיל משתמשי הקצה והגדרת חווית המשתמש הרצויה, ימשיך תהליך העיצוב והפיתוח, עד למימוש חזון הלקוח. השקת האפליקציה ב-app store ו-Google play תתבצע רק לאחר בדיקות מקיפות, אז יחל שלב ה-User Acquisition באמצעות ערוצי שיווק קונבנציונאליים או בשיווק ויראלי וגרילה.

מדוע:

כמי שהתחילו בעצמם כסטארטאפיסטים, ואדים וסשה עושים שימוש בניסיון ובידע שצברו בעבודה על כל פרויקט שמובילה החברה שהקימו. ב-Globalbit מפתחים עבור סטארט-אפים בולטים, תאגידי ענק ורשויות ממשלתיות, כשהדגש בתהליך הוא לא רק על הפיתוח, אלא גם על החשיפה התקשורתית, המקומית והגלובלית, למוצר המוגמר.

ייתכן שהסוד הוא בכך שהחברה מתייחסת לכל אפליקציה שהיא מפתחת, עבור כל סוגי לקוחותיה, כאל סטארט-אפ קטן בפני עצמו, על כל תהליכי העבודה הנדרשים להצלחתו – בניית אסטרטגיית מוצר, בדיקת מודלים של חדירה לשוק, והכוונת הפיתוח לצרכים האמיתיים של המשתמשים העתידיים, בדגש על חווית משתמש התפורה לפי מידות המשתמשים והמענה לצרכיהם.

וההצלחות מדברות בעד עצמן: מעל ל-10 אפליקציות שפותחו ב-Globalbit הגיעו למקום הראשון ב-app store וב-Google play ב-30 מדינות שונות ברחבי בעולם, וחלק מן האפליקציות אף זכו בתחרויות בינלאומיות. Globalbit מתגאים גם בתרגום ההצלחות הללו לגיוסי כסף אצל הלקוחות, עם גיוסים כוללים של מעל ל-110 מיליון דולרים בקרב הסטארט-אפים להם פיתחה החברה.


Back Next
More Articles

We use cookies to personalise content, analyse our traffic and show you relevant advertising. By clicking OK you agree to the storing of cookies on your device.

OK