E-Commerce באתר ובאפליקציה: תמונת מצב ל-2020

E-Commerce / אפליקציה / חנות וירטואלית


Shopping




בתחילת שנות ה- 2000 האינטרנט הפך את עולם הצרכנות. ענקי הקמעונאות שלא זיהו בזמן את השינוי החלו לדעוך ובמקומם קמו הענקים החדשים של העידן הדיגיטלי כמו Amazon, ebay ו- Alibaba. היום ברור גם לקטן קמעונאיים שאם אין לו אתר E-Commerce, אין לו יכולת להתחרות.
השוק לעולם לא עומד מלכת והמהפכה הבאה כבר בעיצומה: את אתרי ה- E-Commerce מחליפות אפליקציות Mobile commerce.

בסוף 2018, לראשונה מעל מחצית מהתנועה לחנויות ברשת הגיע דרך הטלפונים החכמים, ולמעשה 62% אחוז מהאנשים המחזיקים בטלפון חכם, ביצעו דרכו רכישה של מוצר או שירות.

כאשר הטלפון הנייד הוא ערוץ הרכישה העיקרי עבור לקוחותינו, אפליקציית Mobile commerce הינה הערוץ המועדף עבור לקוחות ומותגים כאחד. היא מאפשרת להגדיל באופן פעיל את היקף המכירות ולחזק את הנאמנות למותג באמצעות כלים מגוונים שאינם נגישים לאתר המותאם לטלפון הנייד.


Mobile commerce: בוא נדבר במספרים

  • כ – 82% ממשתמשי האינטרנט רוכשים באינטרנט דרך הטלפון הנייד.

  • כ – 35% מהצרכנים מבצעים שימוש רק בטלפון הנייד על מנת לרכוש און ליין.

  • בשנת 2017 המכירות דרך הטלפון החכם נאמדו בסכום של 156 מיליארד דולרים בארה"ב בלבד.

  • מומחים מעריכים שעד שנת 2021, היקף המכירות דרך הטלפון הנייד יעמוד על סכום של 420 מיליארד דולר בארה"ב בלבד.

  • אחוזי ההמרה דרך אפליקציית commerce גבוהים פי 3 ביחס לאחוזי ההמרה דרך אתר E-Commerce המותאם לטלפונים ניידים.

  • אנשים הקונים דרך אפליקציות commerce נוהגים להכפיל פי 2 את סל הרכישות שלהם ביחס לקונים אחרים.

  • כ- 53% מהצרכנים נוהגים לרכוש מאפליקציות ייעודיות של מותגים מוכרים.

  • כ- 42% ממשתמשי הטלפונים החכמים מתכננים לבצע רכישות דרך אפליקציות ה- Mobile בשנה הקרובה.


    כל הנתונים הנ"ל נמדדו בארה"ב בין השנים: 2017-2019



Shopping 2




האם ב- 2019 רק אתר מותאם עדיין מספיק לי?

צרכנים מכל העולם מבלים יותר מ- 3 שעות ביממה בגלישה באינטרנט, רוב הזמן נעשה דרך אפליקציות ולא דרך דפדפן. בממוצע כ- 51% מהצרכנים יכנסו כעשר פעמים ביום לאפליקציית מובייל, 25% יפתחו כל אפליקציה בין 11-12 פעמים ביום ואילו 16% ממשתמשי המובייל נכנסים אף 50 פעם לאותה אפליקציה. למה משתמשים מעדיפים אפליקציות מובייל?

חווית המשתמש באפליקציית מובייל היא פשוט טובה יותר! אפליקציה מאפשרת תגובתיות מיידית של המוצר, ניתן לשלב בה אנימציות ואלמנטים משחקיים והיא מאפשרת תקשורת דו-סטרית: המותג יכול באופן יזום להעביר מסרים ללקוח. מסרים שרלוונטיים לצרכים האישיים שלו, שמבוססים על ההתנהגות שלו ואפילו לוקחים בחשבון את מיקומו הפיזי.

אפליקציית commerce היא גם ערוץ המכירה המועדף ע"י מותגים, מפני שהיא דרך יעילה ביותר לחזק את זהות המותג, להציג את המוצרים באופן ברור וקל לניווט ולהביא לגידול ניכר בהיקף המכירות.


לסיכום

כפי שניתן לראות, שנת 2019 היא שנת ה- Mobile commerce. עסקים אשר ישכילו למצות את הערוץ הזה ייהנו מהיתרונות הרבים שהוא מספק ואלו שלא, יישארו מאחור.
רוצה לעשות את הקפיצה לאפליקציית Mobile?

זו המומחיות שלנו. צרו איתנו קשר





Back Next
More Articles

We use cookies to personalise content, analyse our traffic and show you relevant advertising. By clicking OK you agree to the storing of cookies on your device.

OK